Infolinia: 33 843 15 87
(godz. 9:00-17:00 poniedz.-piątek)
E-mail: info@termicotychy.pl

Podtynkowy zestaw prysznicowy Hansgrohe Logis E240

Podtynkowy zestaw prysznicowy Hansgrohe Logis E240

cena katalogowa: 2 991,00 PLN
cena po rabacie: 1 599,00 PLN
Udzielono rabatu:46%
Dostępne: w magazynie
Towar posiadamy w naszym magazynie, już jutro może być u Ciebie
Dostawa 24h
Producent:
Hansgrohe
Nr katalogowy:

HGR/LOGIS/E240


Wysyłka: 35,00 PLN (przedpłata), 50,00 PLN (pobranie)
EAN:
Kupione również

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również

Ostatnio oglądane produkty
Ostatnio oglądane produkty
Gwarancja
GWARANCJA PRODUCENTA HANSGROHE

 

I. KWESTIE OGÓLNE

Oprócz rękojmi przysugującej klientom Hansgrohe w ramach jego obowiązków ustawowych, Hansgrohe udziela im dodatkowej gwarancji producenta. Gwarancja ta nie ma żadnego wpływu na skuteczność ogólnie obowiązujących przepisów prawa o odpowiedzialności cywilnej, np. ustawy o odpowiedzialności za produkty w przypadku umyślnego dfziałania lub rażącej niedbałości czy w związku z narażeniem życia lub zdrowia wynikającymi z działalności Hansgrohe lub jego wykonawców.

"Konsumentem" w rozumieniu niniejszej gwarancji producenta jest każda osoba fizyczna, która jest właścicielem produktu i nie zakupiła do w celu dalszej odsprzedaży ani w ramach swojej działalności zawodowej lub gospodarczej w celu wykonywania czynności związanych z tą działalnością u osób trzecich. "Nabywcą" jest konsument, który jako pierwszy zakupił produkt od Hansgrohe, jego przedstawiciela handlowego lub innej osoby fizycznej lub prawnej, która zakupiła ten produkt w ramach swojej działalności zawodowej lub gospodarczej w celu odsprzedaży lub instalacji.



II. OCHRONA Z TYTUŁU GWARANCJI

Ważna na produkty Hansgrohe, które nabywcy zakupili po 01.01.2010 r. (decyduje dokument zakupu):

Hansgroge gwarantuje Konsumentom, że jego produkty są wolne od błędów materiałowych, produkcyjnych i konstrukcyjnych. Decyduje przy tym stan wiedzy naukowej i technicznej w chwili produkcji. Gwarancja obejmuje wyłącznie usterki obecne w produkcie juz od chwili produkcji. Roszczenia z tytułu szkód następczych lub związku z odpowiedzialnością producenta za produkt mogą być podnoszone wyłącznie na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów ustawowych.

Niniejsza gwarancja jest ważna na 5 lat od chwili zakupu towaru przez Nabywcę, jednak nie dłużej niż 6 lat od chwili produkcji. W związku z realizacją świadczeń w ramach niniejszej gwarancji, w szczególności w przypadku naprawy lub wymiany okres gwarancyjny nie ulega przedłuzeniu i nie zaczyna również nowego biegu.



III. PISEMNE ZGŁOSZENIE USTERKI

Roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji Konsument może podnieść w formie pisemnego złoszenia usterki w czasie trwania okresu gwarancyjnego, w którym Nabywca zakupił dany produkt. Warunkiem zachowania tych roszczeń jest zgłoszenie usterek przez KOnsumenta w ciągu dwóch miesięcy od chwili stwierdzenia lub od momentu, kiedy powienien był je stwierdzić. Na Konsumencie spoczywa obowiązek udokumentowania, że gwarancja jeszcze nie upłynęła (np. poprzez przedłożenie dowodu zakupu). W razie konieczności Hansgrohe zasterzega sobi prawo do ustalenia rozpoczącia okresu gwarancji na dzień wyprodukowania produktu.




IV. ŚWIADCZENIA GWARANCYJNE

Hansgrohe może wedle własnego wyboru naprawić produkt, dokonać jego wymiany lub zwrócić Konsumentowi koszty zakupu.

Naprawa uszkodzonego produktu następuje z reguły poprzez autoryzowanego Serwisanta z danego regionu Polski, po uzyskaniu wcześniejszej zgody Hansgrohe. W takim przypadku gwarancja obejmuje bezpłatną dostawę niezbędnych części zamiennych. W przypadku gdy hansgrohe zdecyduje się na wykonanie naprawy, to ponosi powstałe w ten sposób koszty części zamiennych, instalacji i koszty naprawy, a także wszelkie wydatki na transport i przesyłkę produktu. Konsument jest zobowiązany do udostepnienia wadliwego produktu.

W przypadku wymiany produkt zostanie bezpłatnie zastapiony nowym produktem takiego samego rodzaju, takiej samej jakości i tego samego typu. Jeśli w chwili zgłaszania usterki dany produkt nie jest już produkowany, to hansgrohe zastrzega sobie prawo do dostarczenia produktu podobnego.

Transport lub przesyłka od i przez Hansgrohe lub od i przez przedstawiciela handlowego, każdy demontaż i każda ponowna instalacj produktu lub inne szczególne działania mogą być podejmowane wyłącznie za uprzednią zgodą Hansgrohe. Jeśli Hansgrohe zgodzi się na zamierzone działania, to ponosi koszty związane z jego realizacją. O ile nie uzgodniono inaczej, Konsument jest zobowiązany do odebrania nowego produktu u najbliższego przedstawiciela handlowego Hansgrohe.

Jeśli Hansgorhe zdecyduje się na zwrot kosztów zakupu produktu i potwierdzi tę decyzję pisemnie, to Konsument jest zobowiązany oddać produkt, a Hansgrohe zwraca mu poniesione koszty zakupu.





V. Warunki i wykluczenia


Warunkiem obowiązywania niniejszej gwarancji jest instalacja wykonana przez fachowca zgodnie z instrukcją montażu a także odpowienia pielęgnacja według zaleceń pielęgnacji, jak również dotrzymanie warunków zastosowania.


Instrukcje montażu, obsługi i zalecenia pielęgncji dołączone są do każdego produktu w języku polskiem, a także dostępne są na stronie internetowej Hansgrohe.


Roszczenie gwarancyjne nie dotyczy :

- części zużywających się, np. uszczelek;
- części kruchych, np. szkła, żarówek;
- matriałów eksploatacyjnych, np. baterii zasilających, filtrów czy perlatorów;
niewielkich odchyleń produktów Hansgrohe od cech wymaganych, które nie mają wpływu na wartość użytkową produktu;
- zabrudzeń, wpływu wody, w szczególności wody ciepłej, osadów wapiennych,
- błędów w eksploatacji lub obsługi, szkód wywołanych przez agresywne działanie warunków zewnętrznych, chemikaliów, środków czyszczących;
- uszkodzeń produktu wynikających ze sposobu instalacji, transportu
- produktów pochodzących z wystawy itp.



Gwarancja traci ważność w przypadku:

- nie zastosowania się do wręczonej Konsumentowi lub dostepnej na stronie Hansgrohe instrukcji montażu, zaleceń pielęgnacji i eksploatacji;
- instalacji, konserwacji lub napraw dokonywanych przez niefachowy personel;
- uszkodzenia produktu przez sprzedawcę, instalatora lub osobę trzecią;
- szkód związanych z normalnym zuzyciem lub celowym uszkodzeniem
- niewłaściewej pielęgnacji lub jej braku
- produktów, które nie były lub nie są stosowane zgodnie z ich przeznaczeniem;
- uszkodzeń wskutek działań siły wyższej, katastrof naturalnych, powodzi, pożarów lub szkód powstałych wskutek oddziaływania mrozu.




VI. WYŁĄCZENIE GWARANCJI


Jeśli w przypadku stwierdzenia wady produktu okaże się, że nie podlega ona niniejszej gwarancji, to koszty przesyłki i transportu produktu ponosi Konsument. Dodatkowo konsument jest zobowiązany do poniesienia kosztów, w tym wszelkich kosztów robocizny, powstałych w wyniku badania produktu, a także kosztów demontażu i ponownej instalacji produktu. O ile Konsument po uzyskaniu informacji o wyłączeniu gwarancji oraz o przewidywalnych kosztach naprawienia istniejącej wady będzie życzył sobie wykonywania tej naprawy, to będzie zobowiązany do dodatkowego poniesienia kosztów części zamiennych oraz kosztów robocizny.


Jeśli wada produktu nie była zauważona podczas wydawania, Hansgrohe podejmie decyzję w każdym przypadku indywidualnie, czy naprawa/wymiana zostanie podjęta w ramach dobrej woli. W takim przypadku konsumentowi nie przysługuje prawne roszczenie do usunięcia usterki.



VII. Przepisy ustawowe

Oprócz praw wynikających z niniejszej gwarancji Konsumentowi przysługują uprawnienia ustawowe. Prawa te, będące niekiedy bardziej korzystne dla Konsumenta, niż te wynikające z niniejszej gwarancji, nie są w żaden sposób ograniczone niniejszą gwarancją. Gwarancja ta nie narusza również w żadnym stopniu praw, które Nabywca lub Konsument może podnosić wobez sprzedawcy, u którego zakupił produkt.






Opis produktu

Opis produktu Podtynkowy zestaw prysznicowy Hansgrohe Logis E240


Pakiet podtynkowy Hansgrohe Logis E240

 

Szukasz do swojej łazienki podtynkowego kompletu prysznicowego z deszczownicą - Hansgrohe Logis E240 powinien idealnie sie sprawdzić.

Zestaw jest kompletny i zawiera wszystkie niezbędne elementy potrzebne do prawidłowego funkcjonowania zestawu abyś mógł się cieszyć i relaksem pod prysznicem.

W komplecie znajdują się :

 

 

Hansgrohe Logis bateria wannowo-prysznicowa

  • elementy zewnętrzne baterii
  • bateria obsługuje 2 odbiorniki 
  • mieszacz ceramiczny
  • przełącznik ciśnieniowy wanna/prysznic
  • przepływ wody wylewka 30 l/min.
  • prysznic 24 l/min.

Hansgrohe Ibox

  • uniwersalny element podtynkowy
  • przyłącza DN20
  • 3 redukcje DN20/DN15
  • 1 korek
  • kołnierz uszczelniający

Hansgrohe Crometta E240

  • główka prysznicowa
  • wielkość deszczownicy 240x240mm
  • strumień: Rain
  • przyłącze DN15
  • materiał : tworzywo

Hansgrohe ramie prysznicowe

  • wysięg ramienia 389mm
  • przyłącze DN15
  • rozeta kwadratowa

Hansgrohe Croma Select E

  • prysznic ręczny 1 jet
  • wielkość główki 110mm
  • strumień: Rain 
  • przepływ wody przy 3bar: 16 l/min.
  • przyłącze DN15

Hansgrohe Porter'S

  • uchwyt prysznicowy
  • dla węży z nakrętką stożkową

Hansgrohe FixFit

  • przyłącze węża z zaworem zwrotnym
  • przyłącze DN15

 

Hansgrohe Isiflex

  • wąż prysznicowy
  • długość węża 1,25m
  • wąż z powierzchnią metaliczną
Parametry
Podstawowe
Producent armatury :Hansgrohei
Rodzaj mieszacza podtynkowego:Tradycyjny mieszacz
Seria armatury łazienkowej:Logisi
Główny element podtynkowy:Ibox 01800180
Kształt deszczownicy:Kwadratowa
Wielkość deszczownicy:240mm
Ilość obsługiwanych odbiorników:Dwa
Komentarze
Dotyczy produktu: Podtynkowy zestaw prysznicowy Hansgrohe Logis E240 HGR/LOGIS/E240
Podtynkowy zestaw prysznicowy Hansgrohe Logis E240 HGR/LOGIS/E240 SUPER cena 5 5
Ocena: 10/10 ocenaocenaocenaocenaocena
Polecam, solidny zestaw podtynkowy z dużą deszczownicą do prysznica. Jak na tak znaną markę jaką jest Hansgrohe cena zestawu bardzo atrakcyjna a w dodatku wszystkie podzespoły są z Hansgrohe

[%carousel%]

Zapisz się do naszego newslettera

otrzymuj oferty na Twoją skrzynkę pocztową

Wlaściciel sklepu: termicotychy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.