-->
Infolinia: 33 843 15 87
(godz. 9:00-17:00 poniedz.-piątek)
E-mail: info@termicotychy.pl

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Najczęściej zadawane pytania przez klientów Termico.

 

 

Jaki jest koszt wysyłki zamówionego towaru ???

- przy każdym produkcie jest podany koszt wyysłki pojedynczego produktu w opcji przy przedpłacie jak i pobraniu, jeżeli produktów jest więcej wówczas system sumuje łączną wagę przesyłki co jest widoczne później przy składaniu finalnego zamówienia.

 

Jak znaleść interesujący nas produkt ???

 - w centralnym miejscu na stronie mamy umiejscowioną wyszukiwarkę, wystarczy wpisać numer katalogowy lub nazwę interesującego nas produktu.

 

Chcę kupić wiekszą ilość danego produktuale nie da się go wrzucić do koszyka ??

- jeżeli dochodzi do takiej sytuacji należy się skontaktować z nami, przyczyną tego jest to iż dostępna ilość to nasz realny stan magazynowy i jeżeli czegoś nie mamy więcej to po prosty nie da się tego towaru wrzucić do koszyka w ilości przewyższającej nasz stan magazynowy. Musimy wówczas manualnie zwiększyć dostępną ilość po wcześniejszym sprawdzeniu ceny kolejnych produktów.

 

Czy produkt który mnie interesuje jest dostępny od ręki ??

- to zależy, przy każdym produkcie jest umieszczony status produktu. Występują u nas takie jak w magazynie ( oznaczone ikonką 24h ), 3-4 dni, 2-3 tygodnie.

w magazynie - towar możemy wysłać do klienta niemalże natychmiast.

3-4 dni - potrzebujemy 3-4 dni robocze na przerzucenie towaru na nasz magazyn.

2-3 tygodnie - oznacza że ani my ani nasi dostawcy nie mają tego towaru od reki i trzeba go zamawiać u producenta - przybliżony czas realizacji to 2-3 tygodnie.

 

Z kupionej baterii wycieka woda, czy kupiłem używaną baterię ???

Każda bateria jest testowana w fabryce u producenta pod kątem szczelności - może się więc zdarzyć że z baterii wypłynie troszkę wody.

 

Czy dostanę jeszcze jakiś rabat ????

hmmm, nie jesteśmy biurem turystycznym i wycieczek do Maroka nie fundujemy :) .

Jeżeli klient złoży u nas zamówienie na armaturę łazienkową za kwotę 6000 i dokona wpłaty na konto wówczas - wysyłka jest gratis.

 

Czy otrzymam fv na zakupione produkty ???

Tak, do każdego zamówienia złożonego w naszym sklepie wystawiamy dokument FV jest on dołączany do listu przewozowego i najczęściej umieszczany pod listem przewozowym na paczce.


[%carousel%]

Zapisz się do naszego newslettera

otrzymuj oferty na Twoją skrzynkę pocztową

Wlaściciel sklepu: termicotychy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.