Pracujemy w dni robocze 9:00-17:00

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Najczęściej zadawane pytania przez klientów Termico.

Czy można kupić u was towary na miejscu w punkcie odbioru bez zamówienia internetowego ?

Niestety nie, profil naszej działalności to sprzedaż internetowa. Zamówienia można składać tylko za pośrednictwem naszej strony internetowej www.termicotychy.pl. Jeżeli chcesz kupić jakikolwiek produkt ze statusem w magazynie kliknij go i zaznacz odbiór osobisty a do 1,5h jest możliwy jego odbiór w punkcie odbioru w Babicach na ul. Śląskiej 59.

Czy trzeba się rejestrować by dokonać zakupu?

Nie, u nas nie trzeba się rejestrować by dokonać zakupu. Można to zrobić by mieć wgląd do historii swoich zakupów.

Jaki jest koszt wysyłki zamówionego towaru ???

- przy każdym produkcie jest podany koszt wyysłki pojedynczego produktu w opcji przy przedpłacie jak i pobraniu, jeżeli produktów jest więcej wówczas system sumuje łączną wagę przesyłki co jest widoczne później przy składaniu finalnego zamówienia.

Jak znaleść interesujący nas produkt ???

 - w centralnym miejscu na stronie mamy umiejscowioną wyszukiwarkę, wystarczy wpisać numer katalogowy lub nazwę interesującego nas produktu.

Chcę kupić wiekszą ilość danego produktuale nie da się go wrzucić do koszyka ??

- jeżeli dochodzi do takiej sytuacji należy się skontaktować z nami, przyczyną tego jest to iż dostępna ilość to nasz realny stan magazynowy i jeżeli czegoś nie mamy więcej to po prosty nie da się tego towaru wrzucić do koszyka w ilości przewyższającej nasz stan magazynowy. Musimy wówczas manualnie zwiększyć dostępną ilość po wcześniejszym sprawdzeniu ceny kolejnych produktów.

Czy produkt który mnie interesuje jest dostępny od ręki ??

- to zależy, przy każdym produkcie jest umieszczony status produktu. Występują u nas takie jak w magazynie ( oznaczone ikonką 24h ), 4-5 dni, 2-3 tygodnie.

w magazynie - towar możemy wysłać do klienta niemalże natychmiast.

3-4 dni - potrzebujemy 3-4 dni robocze na przerzucenie towaru na nasz magazyn.

2-3 tygodnie - oznacza że ani my ani nasi dostawcy nie mają tego towaru od reki i trzeba go zamawiać u producenta - przybliżony czas realizacji to 2-3 tygodnie.

Z kupionej baterii wycieka woda, czy kupiłem używaną baterię ???

Każda bateria jest testowana w fabryce u producenta pod kątem szczelności - może się więc zdarzyć że z baterii wypłynie troszkę wody.

Czy dostanę jeszcze jakiś rabat ????

hmmm, nie jesteśmy biurem turystycznym i wycieczek do Maroka nie fundujemy :) .

Jeżeli klient złoży u nas zamówienie na armaturę łazienkową za kwotę 7000 i dokona wpłaty na konto wówczas - wysyłka jest gratis.

Czy otrzymam fv na zakupione produkty ???

Tak, do każdego zamówienia złożonego w naszym sklepie wystawiamy dokument FV jest on dołączany do listu przewozowego i najczęściej umieszczany pod listem przewozowym na paczce.

Czy zakupione produkty mają gwarancję???

Tak, każdy kupiony w naszym sklepie internetowym produkt posiada gwarancje producenta - jest to najczęściej 2 lata z najróżniejszymi wyjątkami. Każdy z produktów posiada informacje jaki jest okres jego gwarancji.

Czy można wymienić towar po upływie 14dni od chwili otrzymania produktu??

Wymiana i zwrot towaru są u nas traktowane tak samo, do 14 dni działa to tak jak w przypadku zwrotu - natomiast jeżeli chciałbyś dokonać wymiany zakupionego towaru po  okresie 14 dni nie jest to możliwe.


[%carousel%]
Wlaściciel sklepu: termicotychy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.